måndag 17 mars 2008

No way!

Jag kan knappt tro det! Det snöar, nu. Och såhär mycket snö har jag i princip inte sett på hela vintern..Det är ju tredje veckan i mars, det är meningen att våren ska komma. Inte nån snö nu, sånt ligger bakåt i tiden. Jag som var så inställd på att det skulle bli varmare tider eftersom snön knappt ens har visat sig här i krokarna. Aja, inte mycket att göra. Jag har iaf suttit inne och pluggat hela dagen, och mer blir det efter att jag klagat lite här :P Och det är gjort nu.

Igår satte jag mig ner och scrappade efter ett uppehåll på två och en halv vecka. Det är lång tid för att vara mig just nu, som varit galen i scrap. Det blev en ganska ok layout om min nya älskade kamera, men den kommer upp vid ett senare tillfälle. Eftersom jag vill vara lite tjurig och anti snö just nu så tänkte jag lägga upp en somrig och härlig layout istället, som för mina tankar bort från snön och till min och Ts härliga semester här om året :) Det var härligt!
Jag har märkt att nästan alla papper jag skapar med (förutom cardstocken då) är sådant jag fått i RAK eller bytt med andra i spillbitsswapar. Dels beror det väl på att det mesta pappret jag har är köpt innan jag kände till något om min stil, men också för att jag inte har så mycket papper alls. Aja, här i veckan ska jag beställa papper iaf, så är det bara, om de kommit in :) Nu ska jag plugga vidare och sen ta ett varmt bad :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

tycker de är fint när de snöar som de gjort idag. Men jag vill oxå ha vår och massor av sol. blev genomvåt om fötterna när jag gick från spårvagnen och hem idag :S inget roligt alls.

Anonym sa...

Du har blivit utmanad i min blogg...

Joanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Joanna sa...

Du är utmanad av mig också! :-)

http://silwerstar.blogspot.com/2008/03/10-snabba.html