söndag 16 mars 2008

En dag...

En dag har jag varit hemma och jag kämpar för att hålla mig borta från scrapbordet. Har inga roliga papper eller dekorationer kvar nu och vet med ganska stor säkerhet att det mesta jag gör kommer kännas halvdant. Jag går runt och längtar efter SassaFrasLass nya papper så jag håller på att bli galen. De är försenade till Sverige, men ni vet ju hur det är, den som väntar på något gott..

Imorrn eller på måndag tänkte jag sätta mig ner och plocka ut några kort från min resa som jag kan skicka in på framkallning, plus lite annat smått och gott som jag kanske har liggandes. Känns som om mitt lager håller på att sina, både vad gäller scrapsaker och kort, så det är dags att göra något åt det. Förresten, jag kan ju ta och visa en layout som jag gjorde på scrapjuntan innan jag åkte. Jag bad min kära pojkvän ge mig en utmaning innan jag åkte iväg, och då plockade han fram ett papper from Rockstar kollektionen som jag inte alls vet vad jag skulle göra med. En utmaning är en utmaning så jag lovade att göra något med pappret innan jag kom hem. Såhär blev det färdiga resultatet:

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Välkommen hem tjejen!!!! Tack söta du för din fina kommentar i min blogg, rodnar ännu! Hoppas att du får sätta tänderna i dina efterlängtade papper snart och skapa massor av nytt och fint! Ha det gott!

Anonym sa...

Hej Tjejen!! Vad fin den färdiga LOn blev. =)
Kom på ja har inte tackat för de fina du skrev på Scrappiz, de värmde verkligen att läsa det =)
Längtar oxå tills papprena kommer... du får hojta till med en gång så vi kan beställa lite =)
Kram kram!!