lördag 15 mars 2008

Back home!

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka från min resa i Storbritannien och hade det kanoooonbra första veckan då jag var i Chester! Vi besökte olika skolor, gick på föreläsningar, åkte till en av Europas största outlet, tog en dagstripp till North Wales, m.m. Andra veckan åkte jag på influensa och har nu återhämtat mig ganska så bra. Men det var ju bara sååååå skönt att få komma hem igår kväll/natt. Jag har längtat efter min älskade pojkvän, min säng, en ordentlig fräsch dusch, god mat (inte massa friterat och smörgåsar hela tiden). Men jag är verkligen jättenöjd med hur allt har varit och det blev en del fina kort också, iaf första veckan, för i Skottland regnade det bara hela tiden. Hoppas att alla har det bra! Har läst i två olika bloggar att det är barn på väg och det är ju verkligen jättekul!! Grattis! Nu ska jag gå och göra god mat, som inte är friterad. Ugnsbakade grönsaker (squash, aubergine, potatis och morötter) och rostbiff :) Mums eller?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!
Kul att få lite uppdatering från dig... =)
Skönt att höra att du hämtat dig från inflensan... Och hoppas vi kan ses någon dag... Vill titta på kort å höra lite mera om hur du har haft det. Kram kram!

Anonym sa...

Jasså har dom inte kommit än... själv har jag inte vågat kolla upp de... :S
Inte har de blivit mycket skapande inte, men var på insperationskväll på PP å fick testa några nya färger... så lite har jag gjort allt... Gjorde ett kort för att delta i en tävling så håll tummarna för att jag vinner.
Kram

Joanna sa...

Välkommen hem!! :-D Jag kommer ihåg den där känslan för mat som jag hade efter att ha varit i England i 3 veckor, jag var precis som du sååå less på friterat och smörgåsar och toklängtade efter "vanlig" mat!!