torsdag 28 februari 2008

Sista på ett tag nu..

Hej min kära vänner! Nu får det vara slut på stress och måsten för ett tag. Har precis varit på vårdcentralen för att jag inte alls mått bra senaste tiden med extrem huvudvärk, trötthet, matt och liknande. Alla värden kollades, rutinkontroller, m.m. Och guess what? Mina värden var inte bara bra, de var i princip perfekta. Jag är så frisk som man kan bli och nästan mer därtill :P Så nu har jag fått "recept" på att vila och ta ledigt för det är vad min kropp skriker efter.

Iaf, här är sista layouten ni får se nu på ett tag, inte för att jag ska vila utan för att jag inte kommer ha tillgång till datorn, så njut ordentligt, och jag hoppas på massa härliga kommentarer på massor av mina inlägg när jag kommer tillbaka :) Den här layouten är gjord efter en skiss i senaste Scrapbook Inspirations. Och bilden är från förra påsken när vi var i Småland och vandrade omkring i Joel skogen. Härligt väder och underbart sällskap, så det är fint att tänka tillbaka på. Ha det gött allihop!

5 kommentarer:

Anki sa...

Vad duktig du är som kom iväg till doktorn Linda! Det brukar ju vara det de säger, att allt är jättebra, fast man känner att det inte är så. Hoppas att du kan koppla av ordentligt där borta nu och att du får den vila du så väl behöver från tentor och allt. du glömemr väl inte att fota för fullt där borta nu? så du har mycket att scrappa när du kommer hem sen.

Ha en skön resa!
kram från Anki

Julia sa...

Bra att du gick till doktorn, man ska lyssna till sin kropp! Vet hur stressigt det är med plugget *suck* jag ska snart börja igen. INTE lätt när man även har 3 ungar hemma att ta hand om :) Ha det så underbart roligt på resan!!

terese sa...

vacker LO

ha det så fint & ta hand om dig!

fialoppan sa...

Jättefin lo!
Ta det lugnt nu, hoppas att du mår bättre snart! Det är bra att släppa alla måsten ibland.
Stor kram!

Anonym sa...

Hej!!! Tack snälla du!!!
Jag hoppas att du är bra snart igen. Ska bli kul att få träffa dig när du kommer hem å höra om de du hunnit med å orkat göra... Kram kram