tisdag 26 februari 2008

Uppmuntran

Jag kom precis hem från en lång och tuff dag i skolan, speciellt som jag borde sitta hemma och göra färdigt den ännu tyngre hemtentan. Som tur var fortsatte inte det tunga när jag kom hem, utan där låg ett kuvert till mig som jag såklart slet upp och fann ett jätteläckert kort och en riktigt fin RAK från Johanna! Jag blev jätteglad och det var precis vad jag behövde, precis som Johanna nog förstått!! Du är en riktig ängel! Tack så mycket!

Nu har jag faktiskt orken att ta tag i hemtentan ikväll, och försöka se till att få den färdig till torsdag eftermiddag, senast klockan 12. Kämpa kämpa. Snart kommer dessutom min älskling hem, så då kan hans vackra leende få förgylla min dag lite extra. Jag kan ju försöka förgylla er dag lite och se om jag har nån rolig layout att lägga ut. Låt mig rota runt lite så återkommer jag strax...
Det här är vad jag hittade. Den är från scrapjuntan i lördags och är inspirerad efter ett rosa häfte jag köpte där på lilla loppisen vi hade. Jag blev totalt förälskad i det "häftet" och var tvungen att scrappa något ur det på en gång, så de rosa fotohörnen är inspirationen till hela layouten kan man säga. Tänk att det är så lätt att sätta igång och scrappa trots att man är både trött och stressad. Mig hjälper det verkligen. Då behåller jag lugnet lättare. Nu ska jag dricka lite vatten, plocka ihop lite smutstvätt och sen ta mig ner till tvättstugan. Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Joanna sa...

Hej vännen! Kul att du blev glad för den lilla rak:en! Pappret är från American Crafts, mer än så minns jag inte.. Serien kan heta Play kanske? Ska kolla imorgon om jag har namnet kvar, men skulle gissa på att det är slängt.. Lycka till med tentan!! Kram!