måndag 24 mars 2008

Mer mer mer

Igår gjorde jag färdigt alla utmaningar som var förknippade med scrap på cybercropen. Tidigare under veckan gjorde jag även ett kort utam stämplar, igår gjorde jag ett med 25 % stämplar. Ja, så kan det gå när det finns utmaningar och man tycker det är kul att scrappa. Här om kvällen fick jag en enorm block och kom inte vidare, då testade jag utmaningen "Nytt format" som resulterade i en barnig layout om mig när jag var liten, i det för mig ovanliga formatet 12*6. Det var kul. Jag ville använda mig av väldigt baby-aktiga färger, och det tycker jag väl att jag har lyckats med :P Babyblå och rosa är nog så nära man kan komma i alla fall :) Idag måste jag faktiskt plugga så jag troor inte det blir något mer, det beror på om det finns någon mer kortutmaning jag skulle klara av, vi får se.

Inga kommentarer: