måndag 24 mars 2008

Lite kort också

Nu är jag färdig med allt jag velat göra till Cybercropen, 11 st grejer blev det, så här kommer det uppdateras ett tag framöver lite då och då. Så jag kan väl nästan lova att jag kommer uppdatera varje dag med grejer under den här veckan. Ni kan få titta på ett av korten jag gjort till exempel. Jag trodde väl att jag kanske skulle ge mig på att göra ett kort, så jag är chockad när det blev fyra stycken i slutändan. Förresten, snälla snälla, håll tummarna riktigt hårt för mig framöver, jag har skickat in till någonting som jag väldigt väldigt väldigt gärna vill "vinna"..

3 kommentarer:

Anonym sa...

VIlket härligt kort du gjort!! =)
SHIIIIIT!! 11 bidrag till cropen! WOW! Du har legat i hör jag! ;)
Själv bidde det ynka 2 bidrag..
Men bättre det än inga alls *ler* =)
Kram Petra

Ulrika aka LillBlomman sa...

Oj vad flitig du varit, vad skoj!!! Visst är det roligt med crop!!! Jag hann med mera än vad jag trodde. Vad kul att du gjort lite kort också, ser fram emot att se dem i bloggen! Betar av bidragen på Scrappiz, var ju en del!!!!! Ha det gott!

Tin sa...

Sååå fint kort!!!
Du är nog den flitigaste cropparen jag vet! :D