tisdag 25 mars 2008

11 år sedan..

Idag tycker jag att det passar sig att lägga ut den här layouten "Mys med mor" som jag gjorde till Cybercropens tävling "Scrap-3D". Tyvärr är det inte av någon rolig anledning jag tycker det passar sig utan snarare tvärtom. Idag är det 11 år sedan min mamma gick bort. 11 långa år, och jag minns det fortfarande som igår. Jag kan knappt förstå att det är sant att hon inte längre finns i mitt liv. Så mycket jag skulle velat dela med henne, prata med henne om, människor jag önskat att hon skulle fått träffa och framförallt att hon skulle fått se mig växa upp och bli vuxen. Jag insåg idag att jag nu levt halva mitt liv utan henne, och då är jag bara 22 år..Halva mitt liv utan min älskade mamma. Idag är det hennes dag och den vill jag ägna åt henne. Jag älskar dig mamma, min underbara ängel. Var hon än är så hoppas jag att hon har det bra och ser ner på oss och på något sätt kan följa våra liv. Jag saknar henne så fruktansvärt mycket ibland, och just vid den här tiden på året är det värst eftersom man blir så starkt påmind om vad som hänt och att det inte borde ha hänt, hon var för ung. Ta hand om dig i himlen eller var du än är. Kram/Din dotter

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad fint! Hoppas dagen inte har varit allt för jobbig.
Imorgon ska jag scrappa för första gången... önska mig lycka till!
Många kramar från din vän, Anna

Anonym sa...

Vackra och stämningsfulla layouter. Fina foton som du bevarat på ett underbart sätt.
Kram Marie

Sanna F sa...

Å vad fint! Och väldigt sorgligt! Jag får en klump i halsen av att läsa det fina du skriver!

KRAM

Tin sa...

Saknar ord för både texten och dessa underbara layouterna om din mamma! Massa kramar till dig!!!!!!

Anonym sa...

Åhh fy så himla hemskt jag saknar ord för både texten och de underbara layouterna du gjort på din mamma!

Skickar massor med kramar till dig.