söndag 23 mars 2008

Lite till kanske?

Idag har jag slängt ihop tre layouter minsann, och det känns ju inte fy skam. Så nu är ju frågan bara om jag ska ge mig på att försöka göra kort också? Har en utmaning kvar som är relaterad till scrap, annars är det bara kortutmaningar kvar. Kruxet är ju egentligen att jag inte är någon kortmakare, men prova kan man alltid. En utmaning är ju alltid en utmaning, och det är såklart bara kul.

Idag visar jag den layout jag jobbade med utifrån scrap-kort skissen som fanns på cybercropen. Väldigt orange blev den :) Det är kul att prova olika färger. Märker dock nu att jag verkligen behöver mer papper, eller kanske ska starta en till spillbitsswap för att inspireras och byta papper med andra.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Jättefin, och så många du hunnit med till CC.

Anonym sa...

Jättefin layout! Gillar färgerna jättemycket, och bradsen och pilarna. Lustigt hur det kan vara - jag är precis tvärtom när det gäller kort och layouter. Kort skapar jag av bara farten, men layouterna ger mig huvudbry och ångest. Jag har lyckats pressa ur mig två stycken till CC, men de satt hårt inne. Kram!