lördag 2 februari 2008

Vilken fin teckning va?

Här kommer ännu en layout som jag gjorde hos Elin, eller rättare sagt påbörjade men gjorde färdigt igår kväll. Då orkade jag helt enkelt inte lägga upp den. Det är ett inscannat kort på min lillebrors allra första teckning till mig. Kändes så kul att jag fått en teckning av honom att jag ville föreviga det :) Meningen med den här layouten var att den skulle bli lite barnslig, och det tycker jag väl att jag fångat.

Nu har jag precis kommit hem från jobbet och är så trött. Idag var det bara en sju timmars dag visserligen, är van att jobba 10-12 timmar annars, men det var iskallt, jätteblåsigt och halt på väg hem så då blev jag lite tjurig :P Men nu ska det lagas mat och jag är sååå sugen! Kött, klyftpotatis och sås! Mums!

2 kommentarer:

Anonym sa...

den va jättefin, färgerna passar bra. men lucas skulle nog inte gilla dom färgerna :P hha

Asksvart sa...

Vad fin den blev =) hitta en hel del papper... ett papper jag velat ha som funnits på kontorab var slut =(

Åh va gott de lät med kött, klyftpotatis och sås... *vill med ha*