söndag 3 februari 2008

Trodde jag skulle scrappa...

...men istället började att scanna in massa av mina bilder från USA. Har ju bara original och de vågar jag inte scrappa och jag tycker att det börjar bli dags att sätta ihop ett album från den tid i mitt liv som verkligen betytt allra mest för mig, mitt utbytesår :) Så jag har valt ut lite bilder som jag vill scrappa. Bland annat har jag scannat hur skolan såg ut, från musikalen, allmänna bilder, där jag bodde. Imorrn blir det mer scannat, för det tar sån tid. Förhoppningsvis finns nåt bra gratiserbjudande snart så att jag kan framkalla de också, har jättedåligt med pengar just nu. Blev ju lite oväntade utgifter då jag betalat tåg, flyg, lite av boendet och lite av kameran den här månaden. Kul att kolla på alla bilder och minnas. Nästan lite jobbigt, för jag hade det så himla fantastiskt! Det bästa året av mitt liv, utan tvekan!

Inga kommentarer: