torsdag 31 januari 2008

Vill ni se?

Vill ni se vad jag gjorde igår kväll när jag pysslade med Elin? Jo, en layout med engelsk titel, vilket ju inte är helt vanligt. Men jag kände helt enkelt att titeln var klockren och ville inte översätta den till svenska, det skulle förstöra hela känslan med den. Det var riktigt trevligt att scrappa hos Elin, och det kommer jag definitivt göra fler gånger, även med hopp om att hon kommer hit nån gång. Iaf, den här layouten gjorde jag lite utifrån att jag skulle använda mitt lilla pris från Ulrika (Lillblomman) och även om jag bara använt två små hjärtan därifrån så inspirerade de mig till en hel layout. Dessutom har jag använt Cookie Cutters alfabet Lemonade, så nu vet jag vad som snart dimper ner i min brevlåda, gillade det skarpt!

Ikväll är sista kvällen att ansöka till Scrapaddicteds DT. Ååå, jag skulle verkligen så gärna vilja vara med där..tänk..det skulle vara helt underbart!

2 kommentarer:

Asksvart sa...

Japp de var trevligt igår. Jag blev ju oxå inspirerad och fortsatte lite idag när jag blev hemmma. Saknar lite floss bara :(

Kommer jätte gärna över till dig någon gång med och scrappar lite...

fialoppan sa...

Vilken fin lo! Lycka till med dt-ansökningen!