onsdag 30 januari 2008

Packning

Jaha ja, då ska det alltså scrappas ikväll :) Trevligt trevligt! Har försökt komma på vad jag vill göra och försöker utmana mig själv lite utan att begränsa mig för mycket. Nu är det dags att packa ihop allt jag vill ha med mig. I såna här lägen är det tur att jag inte äger särskilt mycket, blir så mycket lättare att packa då. Samtidigt vill jag ju ha mycke grejer så att jag kan skapa mycket olika saker! Det är bara fantasin som sätter gränser! Väntar faktiskt på lite nya scrapgrejer jag har beställt, så då har jag lite mer att skapa med igen. Den här gången lade jag tonvikten vid att beställa dekorationer.

Här är vädret oerhört trist, värre än på länge. Klockan är två men mörkret har i princip redan krypit sig på, och då är det faktiskt skönt att få tänka på pyssel, en perfekt dag för sånt, om man har belysning för det. I övrigt har skolan kommit igång och ordentligt och jag har fixat med massa smått och gott. Är för tillfället helt avskräckt för vi måste läsa Macbeth och det är nog det mest krångliga jag har läst. Att sen behöva ha en tenta på det gör inte att jag slappnar av precis. Ojoj! Ikväll ska jag inte tänka på nåt sånt, utan bara ha det trevligt :)

Inga kommentarer: