tisdag 29 januari 2008

Ordförandepost

För ungefär en vecka sedan ringde valberedningen upp mig och frågade om jag ville bli ordförande i LR Stud Norrköping, och jag kände mig helt klart redo och passande för jobbet så jag tackade såklart jag. Idag är jag officiellt utsedd till ordförande. För er som inte vet vad LR Stud är så är det Lärarnas Riksförbunds studerandeförening. Det känns jätteroligt :) Väldigt intressant att få mer insyn och kunskap om skolpolitik och fackligt arbete. Har varit med där förut som vice ordförande men har nu flyttat upp i graderna. Jättekul!

Imorrn ska jag på lite scrapträff igen, hem till Elin. Vet inte riktigt vad jag ska skapa i nuläget, men nåt kommer jag förhoppningsvis på. Tror jag ska försöka mig på något från Rockstar stacken den här gången. Finns ju en hel del fina papper där. Nu när jag ändå sitter här kan jag visa upp ännu en layout från veckan som gått. Den är på mig, min syster och vår lillebror för några år sedan. Han är så liten och söööt. Nu börjar Brothers & Sisters igen, ska springa iväg och kolla. Ha det topp!

1 kommentar:

Anonym sa...

värsta kul att du blev ordförande :D