måndag 28 januari 2008

Nu har jag gjort det!

Idag har jag bestämt mig för att skicka in några alster till Scrapaddicted eftersom de söker en ny DT och jag veeerkligen skulle vilja ha chansen att få vara med där! Det skulle ju vara en dröm som går i uppfyllelse! Har därför idag scrappat framsidan på min idébok och även valt ut en favoritlayout som jag skapat den senaste månaden. Jag lägger upp det här om några dagar :) Nu får ni istället ännu ett litet smakprov på vad jag skapat när jag var hemhemma i veckan. En layout om min älskade :)

Igår kväll lade jag ett bud på ett Cookie Cutter alfabet (Lemonade) innan jag gick och la mig och fick imorse veta att jag vann auktionen. Härligt? Vad jag inte visste var att det var ett skinni mini alfabet, så exakt hur litet det är får jag se när det kommer. Visserligen är jag lite orolig för hur Cookie Cutter fungerar i Cuttlebug? Vore hur som helst skönt med ett till alfabet eftersom det enda jag äger till min lilla gröna groda är ett alfabet och inget annat. Kände att jag behövde utöka min samling litegrann.

Inga kommentarer: