måndag 18 februari 2008

Stackars syster...

Min stackars syster ligger just nu med över fyrtio graders feber på sportlovets första dag. Hon skulle dessutom ha åkt i väg på kryssning idag och haft det trevligt. Kan inte alls vara kul att ligga sjuk nu, speciellt inte när vädret äntligen börjat vända lite *peppar peppar* och det dessutom är lov för hennes del. Själv sitter jag och pluggar och försöker få någon ordning på mitt liv och alla tentor. Men snart måste jag ta mig en paus och ge mig ut i solskenet, mest kanske för att jag behöver posta lite brev men också för att jag behöver frisk luft. Eftersom att syster ligger sjuk nu tänkte jag lägga upp en layout till hennes ära som jag gjorde i lördags. Det ligger en tag bakom kortet där jag skrivit lite om vår relation och vad jag känner för den. Hope you like it! Krya på dig syrran!

6 kommentarer:

Lisbet sa...

Hon blir nog snart frisk igen. Vackra färger på din LO. Snyggt

Emma sa...

Fin layout! Hoppas att din syster blir frisk snart!!

Anonym sa...

Inte nån kul kombo, sjuk och ledig, bläääh....
Himla snygg LO har du ju upplagd till hennes ära, iallafall, hoppas att hon blir lite tröstad av det.

Anonym sa...

Stackars din syster...
Jag hoppas att hon snart piggar på sig.

Jättefin layout!

Kram
Mette

Ulrika aka LillBlomman sa...

Fy så trist! Underbara färger på lo´n! Ska absolut anta din utmaning när scraplusten infinner sig. Har tänkt länge att skrapa fram lite "coola" bilder från glada 80 talet. Kramen!

Anonym sa...

Stackars henne!! Så snyggt med lila!