onsdag 20 februari 2008

Det blev visst sent

Igår kväll satte jag mig och ritade upp en skiss som jag tänkte göra på scrapjuntan på lördag. Då var klockan tolv på natten. Det värsta var att jag blev så inspirerad att jag råkade sätta igång med den direkt, vilket resulterade i att jag inte gick och la mig förrän vid två. Ojoj. Men om man känner inspiration så gör man, hur sent det än må vara.

Anyway, nu tänkte jag visa en layout jag gjorde för några dagar sedan eftersom den jag gjorde igår kväll har glitterlim på som jag inte vågar scanna riktigt. Den jag ska visa är faktiskt på min syster den också, precis som den i förrigår. Haha :P Bilden är över två år gammal och från den tiden jag bodde i studentkorridor. Den är faktiskt tagen samma kväll som jag och min pojkvän lärde känna varandra lite bättre, utgångspunkten i vårt förhållande kan man väl säga. Nu ska jag plugga och sen ska jag till bokbordet (LR). Ha en bra dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Blev ju jätte fin den där... men är nyfiken på den andra oxå...

Anonym sa...

Såååå himla fin!! gillar ditt färg val och knapparna uppe i kanten!

Anonym sa...

Vilka fina grejer du gör! Roligt att jag lyckades hamna här på din sida!

Anonym sa...

Haha gulligt ;)

Joanna sa...

Jättefin layout!!