lördag 16 februari 2008

Scrapeftermiddag

Nu har jag precis kommit hem från Elin där jag suttit och scrappat sen tre-tiden. Mycket trevligt! Det är oerhört inspirerande och roligt :) Idag har jag fått till en layout och två halvfärdiga. Men det jag tänker visa idag är något jag gjorde förra veckan. Vi tog med kameran på vår lilla vinterpromenad och kortet på min bäjbi blev bedårande så jag var ju tvungen att scrappa det med en gång. Tyvärr är min skrivare helt störd och skriver ut jättefula bilder, men jag scrappade dem ändå.

Snart ska vi kolla på "Se upp för dårarna". Och förresten, jag drömmer om SassaFrasLass nya papper just nu, är såååå sugen på dem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, den där blev ju jätte fin när du äntligen blev klar med den =)
Nu ska jag strax sova...:s hoppas på att må bättre i snoken i morron :P

maxell sa...

Oh. Jag gillar den vintriga bakgrunden. En perfekt kombination till fotona som inte har riktigt lika mycket snö. :) Åsså gillar jag hur du löst foton på personerna som promenerade och sedan kombinerat det med vad ni såg på vägen. Fint!