fredag 15 februari 2008

Sliten

Jag förstår knappt hur jag orkar hålla huvudet över ytan nu. Är fruktansvärt trött och har så otroligt mycket att göra hela tiden i skolan. Vi har två stora tentor de här två veckorna och dessutom massor att läsa och flera onlineföreläsningar. Jag somnar nästan när jag kommer hem om dagarna. Det värsta av allt är att jag har sprudlat av idéer att scrappa men inte orkat. Som tur är har jag ju skaffat mig en idébok att samla allt i. Såhär ser den ut :) Men imorrn ska jag hem till Elin och scrappa iaf, så då kan jag förhoppningsvis få lite saker gjorda. Sen är det städning och plugg som gäller resten av helgen också *ler* Nu har jag iaf lite ordning på mina scrapsaker här hemma, och det känns ju alltid bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli jätte kul i morron =)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Oj, det låter tufft! Hoppas att det går bra och att du får en lugnare period efter! Härligt pastellig lo om snowboard! Kram