söndag 10 februari 2008

Pysseldag idag :)

Nu har jag äntligen tid att sitta ner och skapa lite, dock har jag svårt att komma på vad jag ska göra. Lyckades knåpa ihop en layout som jag inte är riktigt nöjd med än, så får fortsätta arbeta på det lite till. Gjorde även en igår som jag tänkte passa på att visa. Och ja, den här kanske är lite annorlunda, dels för att den är svart och för att den är lite underlig. "Min skurk?" tänker säkert några av er nu. Det har helt enkelt att göra med början av varje läsår då de nya studenterna kommer. Det finns olika fadderier och roligheter som pågår för att få de nya studenterna att känna sig välkomna, och det här med skurk var ett sånt påhitt. Därav "Min skurk" :D

4 kommentarer:

Lilo sa...

Läckert med det mörka på layouten, passar ihop med foto och titel! =)

Joanna sa...

Men så SNYGG layout!! Du har verkligen hoppat fram en massa steg i din scraputveckling på sistone, det är jättekul att se! :-D Heja dig!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej här har jag inte varit förrut...så snyggt!!!Gillar med att scrapa ,men inte så duktig på det än....blir lite vanliga kort ialla fall!!!

ha en great week!!

Anonym sa...

OOooo..tycker den är shithäftig rent ut sagt!!

O boken, har varit sugen på att köpa den ett tag men aldrig blivit riktigt färdig, kanske skulle man...
Anna