måndag 11 februari 2008

Publicering OCH solsken!

Kan ni förstå det? Solen lyser!! Det är verkligen så otroligt sällsynt och händer kanske en gång var trejde vecka eller så, max! Det värsta av allt är att jag sitter inomhus och tentapluggar eftersom jag har en Shakespeare tenta imorgon. Men snart ska jag hämta mitt pass på polishuset så då får jag ge mig ut en sväng åtminstone, bra va?

Igår var jag inne på Swescrapbook för att se om det fanns någon rolig skiss, och eftersom jag aldrig gjort någon av deras skisser förut så visste jag inte att de skulle vara inne klockan nio på söndagkvällen. Hehe. Vid sju hittade jag veckans skiss och knåpade ihop en till halv nio. Idag blev den dessutom publicerad :) Så roligt eftersom det är första gången jag skickar in! Här kan ni se den..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer precis från Swe där jag fick syn på denna..
Mycket fin Linda!!

maxell sa...

Det där var riktigt fint. Rosa mot vintertemat. *antecknar mentalt i minnesbanken* ;)

Å va roligt att du dels hann med och sedan också vart publicerad. Grattis!

Bryngelson sa...

Om DU tycker att min LO är fin...jag älskar ju din stil :)Det suger jag bums i mig! Tack.

Härligt att du kan skryta med publicering!!! Grattis!