lördag 9 februari 2008

Kan man bli kär i en bok?

Kan man bli kär i en bok? För jag tror att jag har blivit det! Har börjat läsa de första sidorna (tänker läsa pärm till pärm) och även bläddrat igenom lite snabbt. Fick en idé så fort jag bläddrade igenom boken och hoppas på att få fler. Har till och med fixat några skisser och hoppas bara på att det är genomförbart. Sen är det ju pappersval som gäller också, vilket inte alltid är lätt, och så måste jag ta kort också. Och för er som undrar har jag blivit kär i "A designer's eye for scrapbooking". Har dessutom scrappat en layout idag också, väldigt mörk, men faktiskt ganska läcker för det :) Ni får se den vid ett senare tillfälle, för jag måste gå och laga mat nu och ska dessutom iväg ikväll. Ta hand om er mina kära bloggläsare!

Inga kommentarer: