lördag 23 februari 2008

Mycket skapat idag

Idag har jag varit på scrapjunta och skapade fem layouter mellan tio och tre :) Det känns ju helt ok måste jag säga. Två av dem var bara lite halvfärdiga så de fick en sista liten finish här hemma. Men jag tänkte vänta lite med att lägga upp dem eftersom det finns andra layouter som jag skapat tidigare som först vill komma upp i bloggen. Här är en som kommer lite på begäran av Elin. Den här är snyggare i verkligheten och ser ganska tråkig ut efter att den blev scannad, men så kan det vara ibland :) Den här layouten föreställer såklart mig och min älskling och jag har skrivit en liten text om hur jag ser på kärlek. Hela pappret som fotot sitter på går att öppna och bakom finns lite kärleksbrev :) Hjärtana fungerar som "hinges".

Texten lyder:
Kärlek, trygghet och tillit är alla viktiga ingredienser i ett förhållande. För mig känns det viktigt att kunna dela både upp –och nedgångar med sin livskamrat, precis lika viktigt som att ge och få kärlek. Jag känner mig oerhört trygg och lycklig i mitt förhållande och vi håller vår kärlek levande genom att ge varandra varma kramar och härliga kyssar dagligen. Vi ägnar tid åt vårt förhållande varje dag med hjälp av ”krampauser”, vackra ord och närhet. Närhet är mycket viktigt för oss båda, utan det tror jag att ett förhållande snabbt skulle dö ut och tappa gnistan. Jag är kär och jag älskar att få uppleva känslan av att vara älskad. Jag älskar hur vi ler mot varandra, skriver små kärlekslappar och kramas så fort vi kommer åt. Det är underbart att få uppleva kärlek. Att ägna tid åt sitt förhållande varje dag är mycket viktigt, och jag kommer alltid att göra det, så länge jag lever.

Ååå, det är så trevligt att komma iväg på scrapträff, jag lyckas nästan alltid skapa så mycket. Fem stycken layouter är ju liksom inte fy skam :P Mitt mål för 2008 är att skapa 52 layouter, jag är redan uppe i 36 :P Så snart är jag där!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allt är snyggare i verkligheten... Men jag tycker den blev jätte fin =) Får titta på den nästa gång vi ses... om du kommer ihåg å ta med den...

Anonym sa...

Wow, 5 LOs! Här kan jag knappt skapa 1 LO på den tiden =)
Jättefin LO och jättefin journaling.

Anonym sa...

Fin layout. Japp, trevligt var det på vår träff. Hoppas vi ses snart igen.
Kram Cissi