fredag 22 februari 2008

Vill nån muntra upp mig?

Nån som vill muntra upp mig? CSN beter sig som idioter, de har betalt ut pengarna till alla i min klass (för studieresan), utom mig. Alla har fyllt i det exakt likadant och vi åker om en vecka. Varför måste allt krångla nu när så mycket känns så tungt? Tenta, hemtenta, CSN, trötthet, magont..Kan det inte bara vara lätt för en gångs skull? Hur som helst, jag ska på scrapträff i helgen och jag kan säga att jag lever för det och för att min älskling ska komma hem. Jag behöver lugn och ro nu..mycket lugn och ro. Nä usch vad jag klagar! Nu ska jag nog vara tyst och fortsätta försöka plugga. Hoppas ni har det bra! Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

CSN är alltid struligt. Blä.
Hoppas det löser sig!

bjorx sa...

Hu, jag är glad att jag slipper tampas med CSN längre... Hoppas det löser sig!

Monika sa...

Man FÅR klaga för ibland hjälper det. Att bara ösa ur sig och berätta hur synd det är om en.
CSN är en myndighet för sig, inte helt enkla att tas med! Jag vet för de gjorde så att jag nästan inte fick någon ersättning när jag var hemma med en nyfödd Isabel.

Men ta mitt råd, ta det lugnt i helgen, gör roliga saker och strunta helt i allt vad plugg är. Du ska se att du har ett annat perspektiv på måndag. Jag lovar. Ibland löser sig saker bara man slutar fundera och oroa sig.
Annars får du skälla på mig ;)

Tack för din fina kommentar hos mig, jag blev så glad!
Och när jag kom hit insåg jag att jag också varit hos dig, ett antal gånger ;)