tisdag 1 januari 2008

Ta tag i mitt skapande!

Nu är det ett nytt år och med det kommer också lite nya löften om man nu vill kalla dem så. Det år som har gått har enligt mig varit ett uselt scrapår för jag anser mig dålig då jag inte har någon särskild scrapstil. Gjorde häromdagen en layout jag är nöjd med och insåg att det hade mycket att göra med vad jag tänkte innan och vilken inställning jag har. Tror jag att det kommer bli dåligt så blir det självklart dåligt. Jag måste helt enkelt lita mer på att jag kan scrappa bra! För jag kan om jag vill, så det så :) Med andra ord ska jag detta år inte klanka ner så mycket på det jag skapar. Dessutom ska jag scrappa utifrån ett färdig månadspaket (minst) och har nu beställt ett sånt. Hoppas också mycket på att komma med i ett visst DT-team, men vet ju inget alls än :P

Jag är trööööött, somnade inte förrän halv sex inatt men sov visserligen fyra timmar innan det var dags att åka hem. Det var ett roligt nyår, men ett mindre roligt tolvslag :( Behöver jag säga mer än att jag var på en fest med sisådär trettio personer, varav en som jag kände och dessutom massor av par..Ni kan ju gissa vad alla gjorde på tolvslaget..utom jag *saknar*

Jag borde väl ta och laga lite mat kanske, min mage är minsann hungrig :P

Får jag sova nu? Zzzzzzz...

Inga kommentarer: