söndag 30 december 2007

Gott nytt 2008

Nu har jag precis skickat iväg lite alster till en DT-tävling och det vore så kul att få komma med i detta DT-team, håller verkligen tummarna! Det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse! Är faktiskt rätt så nöjd med de grejer jag har åstadkommit och det varit riktigt kul att få skapa till det här. Keep your fingers crossed :)

Nu ska jag gå och plocka ihop lite accessoarer till imorgon, ska på en nyårsfest (för första gången på två år) som har ett tema med nåt i stil med "massor med accessoarer". Ganska kul eftersom jag sällan använder särskilt mycket accessoarer alls :P

Antagligen kommer jag inte ha chansen att skriva något mer i min blogg innan 2008 är här så jag passar på att önska er alla ett GOTT NYTT ÅR!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år, hoppas tävlingen går bra!

Anonym sa...

Tack for Ditt besok i min blogg. Gott nytt ar!

Julia sa...

Gott nytt år!!
*håller tummarna*

webmosterhelene sa...

Gott nytt år till dig oxå, och jag önskar dig lycka till i tävlingen!!!

Vad roligt att du kikat in på min hemsida oxå :) Ja, jag har valt att låta ALLA mina alster ligga där, för det är himla skoj och se utvecklingen :) Och där ser man att för mig har det tagit tid att hitta nånting som kanske kan kallas min stil, men där ser man oxå att jag skiftar stil rätt ofta :)

Ha det gott!

Kram
/Helene