tisdag 1 januari 2008

Årets första LO

Ikväll har jag suttit och knåpat ihop en liten layout med några av mina favoritbilder eller sådant som betytt en del för mig under året som gått samt en liten text som talar om vad som hänt under året. Den är ganska enkel och tråkig tyvärr men jag behövde göra något för att släppa tankarna på min saknad av min älskling just nu. En dubbellayout blev det minsann och här är resultatet. Gjorde den dels för att jag skulle få använda mig av mina nya skrivare också :P

9 kommentarer:

Anonym sa...

Superfint! Du har lyckats jättebra! Jag har inte vågat scrappa många foton ännu, max tre har det blivit och dem skar jag ner en hel del... :)

Anonym sa...

Men du, det blev ju kalasfint! Läste på Scrappiz att du hade funderingar över att använda många foton. Du har lyckats alldeles fenomenalt! Jättefint!

Anonym sa...

Så snygg LO, vacker text, eftertänksam.
Mycket läckert med så många bilder!!

Marie sa...

så härlig, jättefin sammanfattning!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kalasfin!! Jättefin sammanfattning av året och kul med många foton! Tycker att du lyckats super!!! Kram och ha ett underbart 2008!

Anonym sa...

Verkligen jättefin!!

Joanna sa...

"Enkel och tråkig"??! Den är ju hur fin som helst!!

Anonym sa...

Den är jättefin!

ett litet ord sa...

jättesnygg! gillar att det är en dubbel...