onsdag 2 januari 2008

Längtar...

Nu är det nytt år, jag har lyckats sälja lite scrapsaker för att kunna köpa in lite nytt och sitter här och längtar efter två paket med scrapgrejer! Det ena vet jag inte ens vad det innehåller medan det andra är ett medvetet valt innehåll. Kanske får det igång mitt scrappande ännu lite till? Att köpa ett paket med okänt innehåll passar mig och inspirerar mig, dessutom är det väldigt spännande! Så nu sitter jag här och väntar för om två dagar vet jag att jag i alla fall får ett av dem. Vet ni vad jag ska göra nu? Jo, jag ska städa! Jippie, jag har verkligen längtat...inte! Usch, men nu ser det hemskt ut och det här tolereras helt enkelt inte. Det får inte se ut såhär! Om några timmar ser det nog bra ut igen :)

1 kommentar:

Julia sa...

Hej!
Såg dina LO's på Skaparlustens blogg och guuuud vad snygga de är!!! Bra start på nya året :D