torsdag 3 januari 2008

Altrad almanacka

Min almanacka har blivit så ful och sliten att den behövde en liten makeover. Egentligen är den väldigt enkel, men det behöver ju inte alltid vara så komplicerat som möjligt för att det ska vara snyggt, det kan faktiskt vara snyggt ändå :) Ja gjorde den nu när jag sökte till Skaparlustens DT och jag tror det är ok att lägga ut den nu eftersom den är upplagd i deras blogg. Egentligen har jag inte tid att sitta här nu, har lagt upp en tidsplanering att följa idag. Har lektioner att planera, en bok att läsa färdigt för att kunna planera en lektion och gör jag inte färdigt allt idag så får jag inte scrappa ikväll, och det vill jag ju såklart, för idag fick jag hem lite nya (?) papper från SassaFrasLass och de ser riktigt lockande ut. Nu ska jag återgå till planerandet. Ha det gött!

Inga kommentarer: