söndag 20 januari 2008

Studenten 2005

Här kommer ännu en av de layouter som jag scrappat i veckan. Hade alla möjliga bilder med mig och mycket få papper och utmanade mig själv att skapa med det jag hade. Bestämde mig för att det var dags att ge sig på korten från studenten. Den här layouten är gjord från ett mönstrat papper och en cardstock. Man tager vad man haver, inte sant? På tagen bakom kortet står det vilken dag jag tog studenten samt namnen på alla på kortet från vänster till höger. Det kan ju hända att man glömmer ibland och då är det bra att skriva ner även sådant som namn på folk man gått i samma klass som.

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefina lo´s! Vilket minne att ha varit med i idol! Tycker att du fångat känslan jättebra! På student lo´n gillar jag att du lagt en vit overlay över fotot och tagen bakom, snyggt! Du har verkligen rallystartat med 13 lo´s! Undra hur många jag gjort? 12 tror jag? Nu måste jag göra lite nya kort! Många kalas under våren! Längtar efter nya hängelpaketet! Ha det gott vännen!

Carola sa...

Oj, vad duktig du har blivit på scrappandet, och vilket flow du hamnat i. Kan du inte skicka över lite till mig å ;). Går sååå segt just nu.
Gillar alla dina lo's tjejen.

Ha de bra. Kramiz

www.mariante.se sa...

Halkade in här via en länk!
Mycket fint att titta på här hos dej!
Tycker att du är jätte duktig!
Kom gärna till min blogg och kika när andan faller på!
Ha en skön kväll!