tisdag 22 januari 2008

Det ÄR verkligen dags!

Jaa, nu är det verkligen dags att införskaffa lite nya scrapsaker! Jag har oerhört lite cardstock och i princip bara ett häfte rockstar papper och tio femton papper till. Mina dekorationer ska vi inte ens tala om :P Får väl skylla på att jag är student och samtidigt försöker spara ihop pengar till en resa. Har tagit med mig scrapgrejerna hem och försöker scrappa lite. Har lyckats få ihop två layouter men är väl inte heelt nöjd med dem, kanske för att jag behöver lite nytt att jobba med, inte bara i pappersväg utan även dekorationsväg. Fast jag ska väl inte klaga för jag är verkligen tipp topp när det gäller att vilja skapa! Är såååå sugen på att scrappa hela tiden! Drömmer fortfarande om ett visst DT men efter att ha sett alla fantastiska alster som kommit in tror jag tyvärr att mina chanser minskat ganska drastiskt. Alla är ju sååååå duktiga!!

Jag trivs verkligen helt underbart bra på min VFU (läs praktik) och njuter av varje sekund! Jag är oerhört glad att jag bytte inriktning från grundskolans senare år till gymnasiet. Och för er som inte vet så är det lärare jag ska bli, i engelska och eventuellt också religion. I love teaching! Det ger så mycket, även om det är väldigt tungt ibland.

Precis som förra veckan kan jag tyvärr inte visa något av det jag skapat förrän i helgen när jag kommer hem. Ni får ha det kanon så hörs vi snart igen :)

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Tack söta du för kommentaren! Älskar att skriva men tycker att handstilen är ointressant och ful! Men jag SKA och försöker skriva mer för hand. Går ju mycket fortare än att hålla på med datorn! Ser fram emot att se vad du skapat under veckan! Hoppas på en om drömmar så klart! Blink!