lördag 19 januari 2008

Lite rockigt

Nu är jag hemma och får skapa med allt jag kommer åt, vilket känns riktigt skönt! Har mycket lite papper och är därför glad över att jag fick en rockstar stack av min älskade pojkvän i födelsedagspresent. Försöker mig just nu på att experimentera lite med de papprena. Hittade ett foto som jag tyckte passade väldigt bra till ett av papprena. Sen är jag såå glad över min fotoskrivare som gör det möjligt att skriva ut ett kort när helst jag vill i vilken storlek som helst. Eftersom det var jag som var på Idol kan det ju kanske vara bra att ha en bild på det också? Jag har fått dille på att sträcka runt alla mina papper och försöker förgäves komma ifrån det, men det slutar ändå med att jag gör det *suck* Är uppenbarligen inne i en sån fas.

Åååå jag längtar så innerligt tills jag får CSN så att jag kan få köpa lite nya scrapgrejer. Har så förskräckligt dåligt med dekorationer, det enda jag har mycket av är band, och det kan jag inte ens använda. Men allt har sin tid, snart kommer jag väl in i en bandfas :) Förresten undrar jag om det är bara jag som har svårt att skapa på vissa ställen? Jag har märkt att det mesta jag gör vid mitt scrapbord blir jag ganska missnöjd med, men när jag byter miljö så går det mycket bättre..Ojoj! Så kan det vara ibland.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej ..
du har fått en award från mig .. tack för allt fint som jag inspireras av här inne ..

bjorx sa...

Fotoskrivare är underbart! Vad flitig du varit med scrappandet i år! :-)

Ändy sa...

Fiint :) Jag tycker om at läsa om tankarna bakom dina layouter :) Tack för kommentaren i min blogg :)