torsdag 17 januari 2008

Skriver inte så aktivt..

Som ni har märkt har jag inte varit så aktiv här den senaste tiden. Kommer bara åt dator ordentligt om helgerna. Däremot så har jag scrappat och kommer i helgen att lägga upp lite av det jag scrappat också, om ni vill komma in och inspireras hos mig, och det hoppas jag såklart att ni vill :)

Praktiken går bra och jag trivs ordentligt! Har en toppen mentor och många härliga klasser! På kvällarna finns tyvärr inte så mycket att göra, men jag lyckades släpa med mig lite pysselgrejer och har gjort ett par LOs faktiskt. 2008 kommer att vara ett riktigt kreativt år och nu har jag veerkligen fått upp ögonen för det här med att skapa :) Så fort CSN dimper ner på mitt bankkonto ska jag förnya lite scrapgrejer. Ska bli underbart.

Förresten, vet ni vad jag och min älskade gjorde i söndags? Vi tog oss ääääntligen i kragen och köpte en kamera. Det blev en Nikon D40X, och den är så härlig så! I helgen blir det såklart att ta mycket kort eftersom jag inte haft tillgång till den på hela veckan.

Jag har blivit både utmanad och fått en award utav Lillblomman, tack så mycket, så himla gulligt av dig :) Kommer svara på utmaningen i helgen, I promise.

Nu ska jag springa vidare..men ni vet, om ni väntar på nåt gott...
Ha det toppen!

Inga kommentarer: