söndag 13 januari 2008

Gårdagens scrapträff

Igår var jag på scrapträff minsann och det var så trevligt så! Fyra layouter lyckades jag åstadkomma. Dock kan jag inte visa två av dem då jag ska skicka in dem till Scrapbooking mm. Men här kommer en av de jag gjorde :) Den andra är en faktiskt en 12*12 som jag blev utmanad att göra. Jag gillar inte alls att jobba i det formatet egentligen, men blev trots det ganska nöjd och kanske kommer kunna skapa lite mer i det formatet hädanefter. Har dock inte lyckats scanna in den än så den kommer upp vid ett annat tillfälle.

Igår använde jag mig enbart av nyinköpta papper och insåg att det var en otroligt inspirerande! Så om ni någon gång fastnat, testa att köpa lite nya papper, då kanske ni kommer igång igen.

7 kommentarer:

Sanna F sa...

Super snygg layout!!!

Anonym sa...

Denna layout blev verkligen jättesnygg!! De andra du skapade igår var också fina, men denna blev min favorit! :-D Ska bli kul att se hur din 12*12:a blev! :-)

Anonym sa...

det blev ju en snygg 12:a!

Anonym sa...

Åhh, nu blev jag scrapsugen.
Ska nog scrappa lite! =)
Din LO är jättefin.

Lisbet sa...

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Såg att du var ny på allt om scrap och vill önska dig välkommen

Ha en skön dag

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonsnygg! Vad kul att du testat 12x12! Det är fortfarande mitt favorit format! Spännande att se vad du skapat! Hoppas att du blir publicerad! Kramen!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hej igen! Du har fått en award av mig! Kram!