lördag 12 januari 2008

Äntligen lite skapande!

Bland det första jag gjorde när jag kom hem från praktiken idag var att sätta mig ned vid scrapbordet och det kändes sååå härligt! Måndag-fredag de två närmsta veckorna kommer tyvärr att vara scraplösa eftersom jag befinner mig i en annan stad på praktik, och det känns. Jag längtar alltid hem när jag är borta, för det är verkligen så att borta är bra, men hemma bäst. Jag älskar att vara hemma, då får jag bestämma vad jag vill göra, kan laga mat när jag vill, ta på mig vilka kläder jag känner för när jag vaknar, ja allt egentligen. Hemma är där jag trivs bäst :) Hur som helst så kommer här min layout som,handlar om min första skoldag. Eftersom jag inte minns någonting från vad jag kände så är det bara ett kort och en titel, samt året då jag började skolan. Enjoy!

6 kommentarer:

MissMian sa...

Supersnygg!! Att jag frågade om tranås är för vi brukar ha en massa studenter eftersom hon som håller i placeringarna jobbar på "min" skola.

Anonym sa...

Snygg Lo!

Julia sa...

Snygg LO! Men jösses vad jag kände mig gammal... jag började gymnasiet det året (tror fortfarande att jag är 20)

MarieG sa...

Ja visst är det skönt att vara hemma gå i morgonrocken hela dagen om man vill... älskar de dagarna då inget är inplanerat!
Superfin LO du gjort!!
Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättesnygg! Fint med overlayen och de små bradsen! Du har en utmaning i min blogg!

Sanna F sa...

Jätte snygg!!!
Det är kul att scrappa gamla foton på sig själv! :)