fredag 18 januari 2008

Lite skapat i veckan

Jag har faktiskt inte varit helt utan scrapmaterial i veckan eftersom jag lyckades få med mig lite hemhem :P Thank God för det, har verkligen varit oerhört scrapsugen i veckan! Fyra layouter blev skapade under de här dagarna, så jag kan ju kanske dela med mig lite av det jag gjort för de som vill se? Ni kan ju få se två stycken iaf :P Den första är en bild på min älskling när han slockat i sängen mitt på dan. Var bara tvungen att föreviga detta ögonblick för jag tycker han är så söt när han sover :)

Layout nummer två är en bild på mig, min syster och nyfödda lillebror. Även om det är min lillebror som precis fötts så är den rosa, lite ironiskt. Men vem säger att rosa inte kan vara en killfärg? Det börjar ju bli mer och mer poppis.

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Först måste jag ju skicka en STOR grattiskram till priset hos Scrapaddicted! Det var så fint ditt bidrag!!!
Du Linda, du är bra kär i din kis!!! Härligt att du scrappar så mycket om det!!! Jättefina lo´s och visst kan man ha rosa på en kill lo!!! Kram på dig!

Asksvart sa...

Jätte fina lo´s

Anonym sa...

Den här tycker jag var fin :)