tisdag 18 december 2007

Vinterpromenad

Bitande kall kyla men otroligt vacker sol. Jag har precis kommit hem från en riktigt härlig promenad. Visst prackade jag på mig både långkalsonger och massa tröjor, men det var ändå härligt. Det är konstigt att det är såå fruktansvärt kallt fast det bara är några minus. Undrar om det har att göra med att Norrköping ligger vid havet, kanske. Aja, iaf så fick jag låna kameran en halv dag till och passade såklart på att ta fler kort. Eftersom jag aldrig använt en systemkamera förut och fortfarande inte vet hur de ser ut i sitt riktiga format så att säga så är det lite svårt. På displayen ser det ok ut, men antagligen inte liiika ok ut uppförstorat. Nu ska det lagas lunch. Men först bjuds det på en LO.

Den här är ju ganska så olik de andra jag visat hittills, mycket på grund av att det inte finns nåt kort på, men också färgerna. Det här är kort och gott ett ABC där varje bokstav beskriver vem min syster är som person.

Inga kommentarer: