måndag 17 december 2007

Mysigt?

Jag satt precis och kollade på massa bilder jag tog i somras i min bäjbis föräldrars sommarstuga. Hittade massa makrobilder på blommor som var jättefina och somriga, och så hittade jag några som passar nu också, fast årstiderna är raka motsatsen mot varandra. Eller vad sägs om denna bild, är den ändå inte lite mysig? Tänk att få krypa ihop framför en varm brasa en av dessa kalla vinterdagar med en kopp te eller varm choklad. Det är enligt mig riktigt mys.

Idag ska jag ge mig ut och ta massa kort, min kamera är helt paj och konstig nu, så jag har fått låna en riktigt bra kamera av en vän. Synd bara att det är grått och tråkigt utomhus :( Men men, så är det ibland, man får göra det bästa av det helt enkelt. När jag ändå sitter här kan ni ju få en liten layout på köpet också :P

Den här är tagen på nyårsafton 2005 när vi var på en av stans härligaste restauranger och firade farfars födelsedag. Ann hade precis klippt sig också, kanske därför hon stallde upp på kortet :P Hur som helst så har jag skrivit en text om hur bra det är att ha en syster.

Inga kommentarer: