söndag 16 december 2007

Let's continue..

...för än är det ju faktiskt inte slut. Just nu håller jag på och stämplar upp lite julklappsetiketter och liknande för att för en gångs skull slippa de tråkiga vanliga som man alltid har. Det finns ju såna möjligheter! Eftersom jag inte har hunnit scrappa så jättemycket än och det fortfarande är massor att göra sen vi hade julbordet så får ni vänta ännu ett tag för att se de nygjorda grejerna, men här kommer fler av de jag gjorde till syrran hur som helst.

Den här layouten är tagen i min farbrors rosa jeep och jag tyckte det var lite coolt så den fick också plats i detta album :P Det var två år sen eller så. Det var första gången jag använde mig utav småkort också.

De här korten är från min söta systers skolavslutning i år, för tänk, om bara ett år tar hon studenten! Ok, nu är det visserligen bara ett år kvar, men ändå. Kan inte fatta hur stora alla blir runt omkring, de bara växer!

Kommentera gärna, jag vill ju veta vad ni tycker om de olika sidorna i albumet, inte bara de här alltså.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina layouter tycker jag. Näe nu är det typ bara 20 dgr kvaaar. Tack för kommentaren i bloggen.
Kram Cissi

http://www.gripdesign.blogg.se

Anonym sa...

Ja tiden går fort. Man ser det på alla runtomkring en !
Snygga layouter!

MissMian sa...

Tack för kommentaren hos mig! Åh vilka fina LO's du har gjort till din syster!! Hon måste vara supernöjd med det!? Och du...grattis i efterskott!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Men oj jag har ju missat massor av fint!!!! Jag tycker att du lyckats jättebra med din systers album!! De rosa sidorna med stjärnorna över de små fotona är underbar och den med blommor runt din systers avslutning!!! Ja alla är jättefina men de blev mina favoriter. Fint med en minnes lo om din mamma och syster också, jobbig men viktig journaling. Och du GRATTISKRAM i efterskott, skäms lite, hoppas att du hade en underbar dag, det lät så!! Ser fram emot att se lite paketadresser också! Ska göra några till själv. Annars blir det födelsedagskort snart. Ha en skön måndag!