tisdag 18 december 2007

Vill ni se vad jag har gjort?

Jo, jag har tagit lite kort, som jag ju tjatat om ett tag nu :P Tänkte visa några av de kort jag tagit, och känner mig rätt nöjd eftersom det är första gången jag försökt manövrera en systemkamera. Vill ju gärna lära mig de manuella inställningarna och har därför inte använt automatiskt en enda gång, det var faktiskt ganska svårt. Här är i alla fall ett smakprov på några av de bilder jag tog.

Det var verkligen jätteroligt att äntligen kunna ta bilder som blir bra! Min kamera har inte riktigt haft samma kvalité, även om den vart ok, men den har inte kunnat fånga känslan i bilderna på samma sätt. Det blir visserligen nåt helt annat när man använder en systemkamera istället för en kompaktkamera, det har jag ju märkt nu. Även om det här inte ligger på proffsnivå så är jag rätt nöjd ändå, för att vara jag liksom :) Har såklart tagit många fler kort än de här, men eftersom blogger krånglar lite blir det bara de här jag visar. Om nån är intresserad lägger jag självklart upp fler.

1 kommentar:

MissMian sa...

Så finafoton. Jag tror att min brorsdotter bor väldigt nära det första fotot du tagit. Det är taget i närheten av Drottningbron, eller har jag fel?? Supersnyggt var det i alla fall!!