onsdag 19 december 2007

Kaos på stan

Jag har precis kommit hem från stan där jag försökt köpa lite julklappar, det är väl halvt om halvt kaos där skulle jag vilja påstå. Det värsta är att jag inte är färdig än och att vi ska ge oss av en sväng imorrn också för att avsluta det jag påbörjat :P OJOJ! Nu är det inte sååå mycket kvar iaf och skönt är väl det. Ikväll ska jag äta julkorv och potatis, sen ska jag sitta här å slå in julklappar i lugnan ro.

En layout kan jag ju bjuda på nu när jag ändå är här. Den här handlar om vår mamma och pappa och den kärlek vi såg mellan dem. Mycket härligt att minnas sånt.

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad kul att du fotat lite! Själv kör jag alltid på någon av alla förinställningar som finns i min "nya" kamera. Ska gå en kurs har jag tänkt mig, får se i vår. Lycka till med julshoppingen! Gillar din lo om dina föräldrar och vad härligt att ni kände av deras kärlek!!! Kram LillBlomman