torsdag 20 december 2007

Sjuuuukt trött

Ännu en dag på stan men nu är jag åtminstone äntligen färdig med alla julklappar! Vill inte ens tänka på hur mycket jag lagt ner :P Men än är det inte fröjd i vårt hus, nej för ikväll ska det tvättas, eller rättare sagt så görs det redan, och det är väl egentligen bland det tråkigaste jag vet att göra iaf. Tänkte väl lägga upp lite mer även idag jag. Enjoy!

Dagarna innan jag skulle lämna iväg albumet kom jag på att varje familjemedlem också borde få varsin sida, så det har de fått också, visserligen väldigt enkla, men ändå.

Nu har jag ju lite fina bilder (enligt mig alltså) att lägga upp också, så det kan jag ju göra även idag för de som eventuellt skulle vara intresserade. Av någon anledning gillar jag att ta såna här bilder, lite enkla men ändå så härliga på något vis. Visst är det kalt och tomt, men vem säger att det behöver kännas kalt och tomt för det? Jag tycker den här bilden är ståtlig och grann på något vis. Det är mysigt att gå omkring i naturen och se sig omkring och upptäcka nya objekt och nya platser. När man vandrar omkring i naturen så lyckas man alltid upptäcka något nytt och se något man inte sett förut. Naturen ändras ständigt, och det är väl egentligen det som är så otroligt härligt med den. Många finner avslappning av att vara ute, och det är inte alls svårt att förstå. Nu ska jag ner och byta tvätt, ingen avslappning här inte :P Slitigare att ha jullov än jag trodde det skulle vara.


Inga kommentarer: