fredag 14 december 2007

Massa fina papper

Idag fyller jag år, och i vissa fall brukar det betyda presenter, det gjorde det idag. Imorse fick jag frukost på sängen med ljus och jättehärligt med frukt och goda mackor och mumsig juice. Dessutom fick jag en hääärlig present från min älskling, nämligen en Rockstar stack med 48 mönstrade och skitsnygga papper, är inte det underbart? Han är så snäll och go min älskade pojkvän och hade gjort i ordning det så mysigt för mig! När klockan slog midnatt fick jag dessutom en jättehärlig kyss och en trisslott att scrappa, så min födelsedag började så bra så! Jag har haft det toppen verkligen! Nu ska jag strax hoppa i badkaret och senare ikväll blir det knytisjulbord. Men först ska jag bjuda på två layouter till från födelsedagsalbumet.

Eftersom vi förlorat både vår mamma och syster så ville jag göra en layout om detta och vid sidan av bilden finns en text som talar om hur viktigt det är med minnen, den heter Memories are forever.


Den här är från syrrans bal när hon gick i nian, och på sida två ser ni ett litet glas fylld med nån slags rosa vätska :P Den har jag sytt med hjälp av korsstygn, och jag kan egentligen inte sy, så den blev ju helt ok.

3 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Stort grattis på födelsedagen, Linda :) Och vilka fina alster du gjort på sista tiden, härligt att se din utveckling och få följa den :) Du ser, när man skapar frekvent så kommer även erfarenheten och förmågan :)

Supertack för den gulliga kommentaren i min blogg!

Kram

Anonym sa...

Grattis!
Härliga snygga layouter!

Laila sa...

Hipp hipp hurra!

Rockstar papprena är sååå himla fina. Har ett block liggandes här jag med