lördag 15 december 2007

Lyckat julbord

Ja, jag vill ju utan att tveka påstå att det var en hejdundrans bra dag igår :P Jag fick en jättetrevlig morgon och sen var julbordet vi hade också otroligt trevligt! En kanon afton! Massor utav god julmat, tända ljus och trevligt sällskap samt lite roliga lekar som min älskling höll i också. Grymt kul! Idag ska jag antagligen träffa syster yster också och gå på stan tillsammans med henne, ikväll ska jag iväg till Valdemarsvik med en av mina vänner för att kolla på nån slags konsert, har faktiskt ingen aning om vad det är men det återstår att se.

Nu ska jag ta och diska lite, det blev en hel del disk när 12 pers ska äta både julmat och tårta. Haha, som tur var fick vi lite diskhjälp igår, så tallrikarna är faktiskt avklarade :) Mycket uppskattat! Ha en bra dag! Här ska det julklappsshoppas så det blir nog trevligt även idag faktiskt.

Inga kommentarer: