torsdag 13 december 2007

Känner mig bortskämd

Nu har jag ju fått scanna in ett helt album med layouter och insåg att det blev sisådär tjugo gånger snyggare om man gör det, och känner mig allmänt missnöjd med alla layouter jag tagit kort på, men så är det, man kan inte få allt. Ikväll har jag skrivit adresser och lagt ner alla julkort i kuvert så de ska minsann skickas iväg hela bunten imorrn :P Dessutom har jag faktiskt pysslat lite också, har gjort en layout efter PysselPassions månadsskiss och är ganska så nöjd till och med för ovanlighetens skull. Tyvärr får jag ju inte visa den här så den får ni vänta på. Kändes konstigt att scrappa en layout, det var jättelänge sen!
Idag är det lucia, något som jag inte märkt särskilt mycket av..om en timme är det min födelsedag :P

1 kommentar:

Marie - Med mina händer... sa...

Grattis på födelsedagen, Linda! För visst är det idag? Jag kikar in för att njuta av ditt album till din syster - helt fantastiskt! Vilken tid och engagemang du lagt ner på det. Genomtänkt och snyggt. Det måste vara världens bästa födelsedagspresent.

Hoppas du också får fina presenter idag! :-)