onsdag 12 december 2007

Då fortsätter jag väl då..

Ja, än är det inte slut på långa vägar, fler bilder från albumet kommer komma ett ganska bra tag framöver åtminstone, och det känns ju kul att för en gångs skull kunna uppdatera ofta. Innan jag lägger in bilderna vill jag bara tala om att jag fick tillbaka min tenta som jag fasat för idag. Jag klarade mig! Sjukt skönt! Så nu kan jag pusta ut och behöver inte göra nån omtenta. Bara ett moment kvar att få reda på nu..Nervöst, minst sagt. Och snart är det min födelsedag också, på fredag närmare bestämt :) Då ska vi ha mysigt knytisjulbord här hemma, det hade vi förra året med och slog då ihop det med vår inflyttningsfest typ :P Härligt måste jag säga. Ja, hur som helst, här kommer två layouter till från albumet.

Var tvungen att göra en layout om min syrras konstiga sovpositioner, så bakom fotot på höger sida står en liten historia om hur hon var som liten när hon sov :)


Trodde faktiskt inte att jag skulle ha turen att hitta två kort där vi alla "riktiga" syskon är med. Ett är från (som ni ser) när vi var ganska små, det andra är taget strax innan min kusin gifte sig här om året, så den är ganska ny med andra ord. Jag är äldst av alla syskon, men numera också den som är kortast. När jag säger riktigt syskon så menar jag riktiga, numera har jag också en halvbror och tre plastsyskon. Fortsätt kolla in här för det kommer mera.

Inga kommentarer: