lördag 29 december 2007

Magsjukan är här..

..och det var allt annat än vad jag önskat mig :( Jag ska ju jobba hela helgen, hade sett fram emot det! Sista timmarna på jobbet igår mådde jag så otroligt dåligt, och cykelfärden hem försökte jag med all min makt hålla tillbaka allting, men det brast när jag kom hem. Har lyckats sova fem minuter lite här och var inatt men har mått så illa så att minsta rörelse varit hemsk. Inte ens vanligt vatten får stanna kvar. Men nu har jag iaf fått i mig ett litet glas juice och ett trefjärdedels äpple. Kroppen har ingen som helst ork, men jag måste se till att vara fit for fight så snart som möjligt, helst så jag kan jobba imorgon igen. Nu ska jag gå å lägga mig framför tvn igen. Ha det bra och hoppas ni håller er friska!

3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Hua hoppas att du mår bättre!!! Är mansikt livrädd för magsjukor! Kramen!

Anonym sa...

Å nej,det låter inget vidare!
Hoppas du snart blir bra igen !

fialoppan sa...

Usch stackare...Hoppas att du kryar på dig snart!
Tack för dina snälla ord på min blogg.
Gott nytt år! Kramar!