fredag 28 december 2007

Nu stänger den...

En av mina favoritaffärer inom scrapvärlden stänger nu, Scrapbodan that is. Tråkigt på många sätt, men det är också ett bra beslut eftersom att det är med tanke på barn och familj och ibland är det här det enda sättet att hitta tid. I och med att jag gillat den affären så mycket (dock inte handlat där så ofta, men jag har inte handlat i många affärer alls) bestämde jag mig för att handla en sista gång, att det sedan är 30 % på köpet skadar inte mig som ju inte är gjord av pengar. Det blev några nya thickersalfabet, bling, papper, m.m. Hoppas allt finns kvar i lager bara.

Varför kan det inte vara sånt här väder ute nu för? *suck* Det har varit jul, men det är fortfarande helt grått och trist. Sist det var såhär fint väder var när jag var ute och fotograferade för jag vet inte huuur länge sen. Ok, typ två veckor sen, men ändå. Humöret påverkas verkligen av sånt här..

Inga kommentarer: