torsdag 8 november 2007

Ett litet ord # 19

Idag tog jag mig för att snabbscrappa litegrann. Fick hem lite nya kort och det gör ju helt klart att man känner sig lite sugen på att slänga sig på dem, så det gjorde jag. Layouten är väldigt enkel. För er som undrar vad det står på layouten så är det Tack för att du finns i mitt liv. Du är det bästa som hänt mig och jag vill inte förlora dig. Du är fantastisk. En liten kärleksförklaring till den jag älskar allra mest. Jag har tur som hittat nån så bra :)

6 kommentarer:

Marie sa...

superfin LO!

webmosterhelene sa...

Superhärlig! Milda fina färger som passar bra till din kärleksförklaring :)

Julia sa...

Vad fint du skriver!! Jättefin LO och jag gillar att du valt rosa fastän det är en kille på bilden :D Fattar fortfarande inte hur du hann på en halvtimme...

Anonym sa...

Vilka mysiga färger.. mina favoriter.. Jättefin!

Anonym sa...

lugn och vacker och härlig text!

Anonym sa...

Så gulligt!
Kul med rosa till en kille, gillar när man vågar bryta gamla invanda mönster... :)