onsdag 7 november 2007

Har blivit utmanad

Då har jag blivit utmanad av Laila att svara på några frågor, så här kommer mina svar:

VAD HETER DU? Linda Joona
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG? Har grå mjukisbyxor på mig :)
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU? Tystnaden, så skönt så.
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL? La pussel tillsammans med min pojkvän, vi köpte ett tusenbitars pussel igår nämligen.
VAD VAR DET SISTA DU ÅT? Tre knäckemackort med ost, ägg och leverpastej på. Dock inte blandat vill jag bara tillägga.
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU? Det är blask och mulet tyvärr.
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED? Mitt jobb, de erbjöd mig extra jobb på jullovet.
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET? Jag vet inte riktigt vad det är, men antagligen brukar jag lägga extra mycket märke till leendet och ögonen.
GILLAR DU PERSONEN SOM UTMANADE DIG? Känner henne inte särskilt väl, men det är ju aldrig försent :)
HUR MÅR DU IDAG? Jag mår väldigt bra, fick alla rätt på ett test jag hade för två veckor sedan!
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? Jag gillar te väldigt mycket, rött te är favoriten.
FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK? Jag dricker sällan, men jag får väl säga Baccardi Breezer om jag ska välja nåt.
FAVORITSPORT? Oj, den var inte lätt. Sport är ju sååå tråkigt. Finns det inte nån slags scrapbooking stafett eller så? Jag är egentligen inte intresserad av sport.
HÅRFÄRG? Råttfärgat :( Brukar försöka färga det ibland, men det va länge sen nu.
ÖGONFÄRG? Greeeeen
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG? Solnedgång
SYSKON Å DERAS ÅLDER? Två riktiga syskon på 17 0ch 15 år, tre plastsyskon (som ja uppenbarligen glömt åldern på :P) och en halvbror som är 6 år.
FAVORITMÅNAD? Juli
SENASTE FILMEN DU SÅG? Rattatoui (ingen aning om hur det stavas)
FAVORITDAG PÅ VECKAN? Lördag
FAVORITHOBBY? Dum fråga, scrapbooking såklart!
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON? Nej, jag är för dum för att vara blyg.
FAVORITLÅT(ar) Älskar Bryan Adams låtar, men just nu är det låten Apologize med Timbaland som spelas mest.
SOMMAR ELLER VINTER? Mest sommar, men gärna vinter ibland också.
KRAMAR ELLER KYSSAR? Båda är såklart mysigt, men en riktigt varm och kärleksfull kram kan få mig att smälta (inte för att en kyss inte kan få det men ändå)
HUR BOR DU? I lägenhet
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER? Gärna verklighetsbaserade likt "Pojken som kallades det" och "Gömda"
HUR SER DIN MUSMATTA UT? Har faktiskt ingen musmatta
FAVORITSPEL? Jag gillar såna där rita&gissa spel, om vi nu talar om sällskapsspel vill säga.
KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN? Nej, är inte så cool :)
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN? Nej, det kan ja knappast påstå.
ÄR DU ROMANTISK? Ja, det är ju bara föör mysigt med romantik.
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG? Ja, för det mesta är jag det, speciellt som jag har världens finaste pojkvän som jag trivs så bra med.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? Vad ska jag inte göra? Jag har skola hela dagen och måste sen plugga på kvällen och planera två lektioner jag ska ha på fredag. Och sen ska jag kolla på ett av mina favvorprogram, Du är vad du äter.
VAD ÄR KLOCKAN JUST NU? 14.32
FAVORITMAT? Oj, jag vet inte, men kycklingspett, klyftpotatis och tsatziki går helt klart hem :)

Jag vet inte riktigt vilka jag ska utmana, så välkomna att svara på frågorna den som vill :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vi är ganska lika :)